REGULAMIN UCZESTNICTWA (do pobrania)
I. Warunki zgłoszenia
- Zgłoszenie na Konferencję musi być potwierdzone podpisanym formularzem zgłoszeniowym przesłanym na adres: biuro@wspr.olsztyn.pl lub faxem na numer: 89 537 38 10.
- Wpisanie na listę uczestników następuje po zaksięgowaniu opłaty za uczestnictwo w Konferencji.
- Dopuszcza się zmianę osoby zgłoszonej do udziału w Konferencji, po uprzednim poinformowaniu organizatora.
- Informujemy, że liczba miejsc jest ograniczona, o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
- Rekrutacją trwa do dnia 4.09.2015 r.
II. Warunki płatności:
- 100% wartości opłaty max. do 7 września 2015 roku.
- Zaksięgowana opłata za uczestnictwo w Konferencji skutkuje wpisaniem na listę uczestników.
- Opłata za uczestnictwo w zależności od wybranej opcji:
a) 220 zł brutto (Vat zw.) – udział bez noclegu, bez uroczystej kolacji;
b) 300 zł brutto (Vat zw.) – udział bez noclegu;
c) 340 zł brutto (Vat zw.) – udział z noclegiem w pokoju 2-os.;
d) 410 zł brutto (Vat zw.) – udział z noclegiem w pokoju 1-os.
- Lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni i dyspozytorzy medyczni są uprawnieni do otrzymania faktury z podatkiem VAT „zw.”
- Inne osoby nie uprawnione do zwolnienia z podatku VAT, zobligowane są do uiszczenia powyższej kwoty + 23% VAT.
III. Opłata za uczestnictwo zawiera:
- 220 zł – udział w Konferencji, zaświadczenie o uczestnictwie, wyżywienie (01.10.2015: przerwę kawową, obiad; 02.10.2015: przerwę kawową, obiad);
- 300 zł – udział w Konferencji, zaświadczenie o uczestnictwie, wyżywienie (01.10.2015: przerwę kawową, obiad, uroczystą kolację; 02.10.2015: przerwę kawową, obiad);
- 340 zł – udział w Konferencji, zaświadczenie o uczestnictwie, wyżywienie (01.10.2015: przerwę kawową, obiad, uroczystą kolację; 02.10.2015: przerwę kawową, obiad); zakwaterowaniem w pokoju 2-os.
- 410 zł – udział w Konferencji, zaświadczenie o uczestnictwie, wyżywienie (01.10.2015: przerwę kawową, obiad, uroczystą kolację; 02.10.2015: przerwę kawową, obiad); zakwaterowaniem w pokoju 1-os.
Uczestnicy wnoszący opłatę w wysokości 340 zł, mają gwarantowany nocleg w pokoju 2-os. i powinni podać w formularzu nazwisko współlokatora. Brak nazwiska współlokatora skutkować będzie zakwaterowaniem z przypadkową osobą tej samej płci.
IV. Płatność
Tytułem: Konferencja oraz imię i nazwisko uczestnika/ów
Odbiorca: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
Ul. Pstrowskiego 28b
10 – 602 Olsztyn
Konto bankowe – Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Olsztyn,
Nr rachunku: 89 113011890025000575200004
V. Warunki rezygnacji:
- Organizator dopuszcza możliwość zrezygnowania z udziału w Konferencji
z uwzględnieniem, iż:
a) do dnia 7.09.2015 – możliwa rezygnacja ze zwrotem wpłaty
b) do dnia 17.09.2015 – możliwa rezygnacja po potrąceniu 50% wpłaty
c) od dnia 18.09.2015 – brak zwrotu wpłaty
- Rezygnacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres e-mail:
biuro@wspr.olsztyn.pl lub przesyłać faksem na numer 89 537 38 10.
- Za datę przyjęcia rezygnacji uznaje się dzień roboczy (od poniedziałku do piątku) do godz. 14.00 .
- Jeśli rezygnacja wpłynie do organizatora w dzień wolny od pracy lub po godzinie 14.00, za datę przyjęcia rezygnacji uznaje się kolejny dzień roboczy.
VI. Punkty edukacyjne:
- Dyspozytorzy medyczni, za uczestnictwo w części seminaryjnej, uzyskują wpis
w książeczce doskonalenia zawodowego. - Ratownicy medyczni za uczestnictwo w konferencji, uzyskują wpis w książeczce doskonalenia zawodowego (po 2 pkt edukacyjne za każdy dzień Konferencji).
19 sierpnia 2015 admin