Zabezpieczenie medyczne imprez

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie świadczy usługi zabezpieczenia medycznego imprez, w postaci patrolu ratowniczego, zespołu wyjazdowego z lub bez lekarza. Możliwe jest też indywidualne uzgodnienie innych form zabezpieczenia.

Zapotrzebowanie na zabezpieczenie medyczne należy składać na formularzu (do pobrania poniżej). Formularze należy składać z min. 7 dni przed organizowanym wydarzeniem.

Pliki do pobrania:

Formularz zabezpieczenia medycznego imprezy

Formularz zabezpieczenia medycznego imprezy:


Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego

Ul. Pstrowskiego 28B, 10-602 Olsztyn

Tel. 89 533 74 62, 89 537 38 11

CENNIK USŁUG

Cennik ustalony na podstawie Zarządzenia 6/2023 Dyrektora Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie z dnia 1 lutego 2023 r. w sprawie ustalenia kosztów oraz pobierania opłat za transporty medyczne, sanitarne i zabezpieczenia medyczne imprez

Informacje o odpłatnym transporcie medycznym można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. 8.00- 15.00 pod numerem tel. 89 537 38 11 lub pod adresem e-mail sekretariat@wspr.olsztyn.pl
TRANSPORT MEDYCZNY
w granicach administracyjnych Olsztyna (bez względu na ilość przejechanych kilometrów)
KARETKA „P” – każda rozpoczęta godzina300.00 zł
poza granice administracyjne Miasta Olsztyn
KARETKA „P” – każda rozpoczęta godzina300,00 zł + 4,50 zł za 1 km
TRANSPORT SANITARNY
(powyżej 200 km cena może podlegać negocjacjom)
TRANSPORT POJAZDEM SANITARNYM100,00 zł = 1 godz.
z kierowcą-noszowym4,50 zł = 1 km.
TRANSPORT POJAZDEM SANITARNYM140,00 zł = 1 godz.
(2 pracowników Sekcji Transportu Sanitarnego)4,50 zł = 1 km.
TRANSPORT POJAZDEM SANITARNYM realizowanym na zlecenie lekarza rodzinnego w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowianieodpłatnie
ZABEZPIECZENIE MEDYCZNE IMPREZ
(ceny zabezpieczeń medycznych mogą podlegać negocjacjom)
KARETKA „P” – zespół 2 – osobowy300,00 zł = 1 godz.
4,50 zł = 1 km.
Patrol ratowniczy – 2 – osobowy200,00 zł = 1 godz.
Zespół „T” – zespół 2 – osobowy140,00 zł = 1 godz.
4,50 zł = 1 km.